Besøg hos kunstmalerJeppe Eisner i hans atelier på Enghavevej 4, Klampenborg

Jeppe Eisner er en dansk maler, søn af malerægteparret Ib Eisner og Inger Larsen. Han er autodidakt maler med et utal af udstillinger i ind- og udland. Har lavet en mængde udsmykninger, senest et kæmpe gavlmaleri på Sølvgade Skole. Flere af hans malerier, nogle kaldt Mutationer, er malt efter melding fra underbevidstheden sværtet af gamle iagttagelser og ny information.

Besøget hos Eisner varer ca. 1% timer. Herefter er der frokost kl. 13 på restaurant Fortunen, Ved Fortunen 33, Kongens Lyngby, hvor der også er udstilling af Eisners malerier. Vi mødes kl. 10.45 ved Ejsners atelelier på Enghavevej 4, Klampenborg, hvor parkering ikke er mulig. Parkering måske mulig på Klampenborgvej; ellers kan der parkeres ved restaurant Fortunen, hvorfra der er en gåtur på 1,1 km., ca. 15 min., til atelieret.

HVORNÅR: Fredag d. 11.november 2022 kl. 10.45.

HVOR: Atelier Jeppe Eisner, Enghavevej 4, 2930 Klampenborg.

PRIS: 180 kr. for medlemmer og 220 kr. for gæster inkl. frokost, ekskl. drikkevarer. Beløbet Indbetales til konto 5339 000244489.

TILMELDING: Senest d. 7. november via mail til per@diktam.dk

PLADSBEGRÆNSNING: 30 personer i atelieret og min. 20 personer til frokost.