Halvårsprogram

Programoversigt for forår 2024

Tak for jeres store deltagelse i forårets arrangementer, det er altid dejligt, at så mange medlemmer deltager i de besøg, som bestyrelsen har valgt. Bestyrelsen har tilrettelagt program for efterårssæson 2024 og håber at arrangementerne vil inspirere jer. Indbydelser bliver som sædvanligt udsendt særskilt for hvert enkelt arrangement, og da ikke alle arrangementerne endnu er aftalt med udstillingsstederne, kan der måske forekomme datoændring.

Programoversigt for forår 2024

1. Fredag d. 12. januar 2024. Besøg på Kunstmuseum Arken til udstillingen ”Bricks – Per Kirkeby” om hans murstensskulpturer.

2. Fredag d. 16. februar 2024. Hischsprungs Samling om Marie Krøyers billedkunst, indretning og design.

3. Torsdag d. 21. marts 2024 er der generalforsamling. Vi vil forsøge at få Tom Jørgensen til at holde et foredrag om Nordisk Kunst som oplæg til et arrangement i efteråret.

4. Fredag d. 19. april. Louisiana om franske kvindelige kunstnere.

5. Tirsdag d.14. Maj 2024. Et besøg i Helsingør hos ovnsætter Richard og kunstner Katrine Wettstein, der har slået folderne sammen om kakkelovne, ildsteder, malererier, skulpturer m.m.m.

6. Lørdag d. 8. juni. Corner på Gammelgaard i Herlev.