Halvårsprogram

Programoversigt for efterår 2023:

Tak for jeres store deltagelse i forårets arrangementer, det er altid dejligt, at så mange medlemmer deltager i de besøg, som bestyrelsen har valgt. Bestyrelsen har tilrettelagt program for efterårssæson 2023 og håber at arrangementerne vil inspirere jer. Indbydelser bliver som sædvanligt udsendt særskilt for hvert enkelt arrangement, og da ikke alle arrangementerne endnu er aftalt med udstillingsstederne, kan der måske forekomme datoændring.

Programmet ser således ud:

Fredag den 18 .august: En tur med Naturekspressen med afgang fra Skibby, besigtelse af området mellem Selsø Slot og Østby og et besøg hos Erik Westergren, der viser sin fars kunstværker.

Lørdag den 30. september: Bustur til Malergården i Odsherred.

Fredag den 27. oktober: Københavns Bymuseum. Fredag den 24. november: Øregård Museum. Ole Lynggaards smykker fra 1963 – 2023 designprocessen og det detaljered håndværk.

Bestyrelsen har valgt, at der ikke tilrettelægges arrangement i december måned, fordi det formodes, at alle har gang i så mange jule- aktiviteter.